måndag 27 juli 2009

Första arbetsdagen

Så var den avverkad. Första dagen som vardag igen. Hanterbar och ok. Solen lös och värmen fanns och då alltid lättare att bege sig ut och upp ur sängen. I lugnt mak kom man ifatt efter semester och hittade tillbaka ganska snabbt. Skvaller från de flesta ut deras semester varit. Överlevde och känner att det ska jag nog kunna några veckor till innan jag faktiskt ska vara lite ledig igen.

Kvällen bjöd god mat från mannen, lite sittande i solstol och såg på barnen som frös i poolen. Skönt att kunna njuta sommarkvällarna iallafall. Och när den är varma, då njuter man.

Nu lite tv slöande innan sängen åter kallar för sömn innan det är dax för återigen en arbetsdag. Och kanske den dagen får mig att fara till en molly butik som jag vet har god rea. Kanske kanske... sov gott mina vänner...





Follow EXKLUSIV VARDAG

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken fin sida du har och vad många Odd Molly du har!
    Det var också kul att prata kläder med dig!

    SvaraRadera