måndag 22 juni 2009

Bakom mina solglasögon

"Bakom mina solglasögon kan jag vá mig själv..."
Visst är det så. Man lever lite anonymt men på ett positivt vis. Och visst är det skönt att solen kommer fram och vi får känna värmen igen. Sommaren är bäst. Och visst gör sig molly-outfit bäst på sommaren. Finns så många bra och fina kombinationer att nyttja. Dagen idag har bestått av god sushi till lunch och hårt tempo på jobbet. Men det är det väl värt. Mycket att göra är det bästa som finns. Eftermiddagsfika med goda väninnor i skön sol med barnen lekande. En förkänsla av semester. Njutbart! Och kvällen vid datorn, blickar lite mer på mollyrean på nätet. Men tror nog jag kan hålla mig till höstens kollektion. Får väl se... kanske kanske man hittar nått kuligt... men isåfall lovar jag berätta! Hoppas alla andra också haft en exklusivdag med godsaker av vardagen, man måste ju känna att det lilla är det goda... eller hur?






Follow EXKLUSIV VARDAG

1 kommentar:

  1. morrn! tänkte bara om du har lust att maila mig ang Hit&run om du ff är intresserad. strl 3 är det på den hursomhelst
    evalena@mollyholic.se

    ha den riktigt skön dag!
    KRam

    SvaraRadera