tisdag 4 januari 2011

TÄVLING! Vill ni också testa Cliniderm?


och nu kan ni också få prova!



Lämna en kommentar nedan så lottas ett paket med testflaskor ut!
Jag lovar att ni ångrar er inte, är ljuvliga produkter!

En gåvobox innehåller:
Active Protection Day Cream, 5 ml
Age Delay Serum, 2 ml
Ultra Soft Cleansing Milk, 5 ml
Barrier Repair, 5 ml
Optimal Strenght Night Cream, 5 ml
Ideal Balance Skin Tonic, 5 ml

Dragning sker på söndag den 9/1 2011!
(Vinnaren presenteras på måndag den 10/1)



Follow EXKLUSIV VARDAG

84 kommentarer:

  1. Hej,
    Det är klart att jag vill vara med och tävla om det. Älskar skönhetsprodukter från bra märken.

    Ha en fin dag!
    Helena-Theodora

    SvaraRadera
  2. Kul att hittat din blogg! Och ja, jag vill gärna pröva för mig nya ansiktsprodukter.

    SvaraRadera
  3. Klart som sjutton att man vill vara med och testa!
    Verkar vara kanonbra. Vad har du för åsikter om produkterna?

    //Therese

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag vill gärna vara med i denna tävling och hoppas nu på tur. Mvh Pernilla

    SvaraRadera
  5. Jag kom inte med i kampanjen och hoppas att jag har bättre tur här! :-)

    SvaraRadera
  6. jag testar gärna!!!!

    mail: litenmentuff@live.com

    ha det fint kram Linda

    SvaraRadera
  7. ¨Är med. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med!

    har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/9-jan-vinn-cliniderm.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med!
    Mail Linda@Tibemo.com

    SvaraRadera
  10. Ja, det är klart man vill testa! :-)

    SvaraRadera
  11. Jag är också gärna med!! Letar just nu febrilt efter bra hudvård.

    Tack för att du bloggar och delar med dig!
    MVH
    Monika Gunnarsson

    SvaraRadera
  12. Vill gärna vara med!

    ChiqueroCerdos@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. jag vill vara med i utlottningen. :-)

    SvaraRadera
  14. Ja tack, jag vill gärna vara med och tävla!

    Mvh//Gunilla

    SvaraRadera
  15. Jag är med och har också länkat hos mig:

    http://evamar.blogg.se/2011/january/hudvard-9-jan-1.html

    SvaraRadera
  16. Självklart är jag med. Detta skulle vara bra för att behandla min vintertrötta och lite skadade hy. Hoppas på tur :D

    SvaraRadera
  17. vore skoj att få prova, du vill väl ha feed back eller hur..

    SvaraRadera
  18. jag är jätte gärna me!

    alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Oj, nu blev jag nyfiken. Kanske kan detta rå på min sönderstressade hy? :)

    Är självklart med i utlottningen.
    Fluffmonster@live.se

    SvaraRadera
  20. Jag är med
    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. jag är med!
    /vicktoria c.
    sara-c@live.se

    SvaraRadera
  22. Absolut, verkar vara väldigt bra så jag vill gärna prova.

    SvaraRadera
  23. Jag vill jättegärna prova! :)

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Åhhh!
    Jag vill gärna vara med. Har just inlett ett köpfritt år så detta vore ju ett välkommet tillskott i vardagen.
    //Lotta

    SvaraRadera
  25. Åhhh!
    Jag vill gärna vara med. Har just inlett ett köpfritt år så detta vore ju ett välkommet tillskott i vardagen.
    //Lotta

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med och tävlar! Länkar från mig!

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna testa!
    Mvh Hanna

    samuelsson79@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med:) Kul att testa nytt!
    Mvh Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med! Jag håller på och pillar ihop en härlig goodiebag till min lillasysters 20-årsdag, som dessutom infaller på Alla Hjärtans Dag! Så det vore superskoj att få lägga till det här lyxiga gåvokitet till henne!

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hej! Jag är jättegärna med! Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  32. Hejsan! Jag är gärna med och tävlar och har läkat på min blogg också: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/cliniderm-101.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Är med
    Hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Hoppas det kan vara något för min superkänsliga hy, så så klart vill jag gärna vara med!

    SvaraRadera
  35. Jag är mer än gärna med och tävlar!

    Har även länkat på min blogg:
    http://johannascompetitiones.blogg.se/2011/january/cliniderm.html

    /Johanna
    nanne-_-@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hejsan :-)

    Jag är gärna med och tävlar om dessa härliga produkter.

    kicki_m1@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. jag är med! martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag tar gärna chansen :)

    Choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  39. JAg är absolut med !

    Ni når mig via min mail:awzom3@gmail.com

    Kram!//Mika

    SvaraRadera
  40. Vilket drömlikt skönhetspaket för en gammal torris som jag! ;) Jag är gärna med och hoppas på massor av lycka & tur!
    /Cecilia
    trasselsudden_[snabela]hotmail[punkt]com

    SvaraRadera
  41. Jag vill jättegärna vara med och prova!

    Mvh Helena Bäcklin.

    SvaraRadera
  42. Hej!

    Jag vill hemskt gärna testa Cliniderm.

    grettve@live.se

    SvaraRadera
  43. Här har vi en tjej som verkligen behöver komma "iform" igen. Har arbetat med smink och alltid varit mån om mitt utseende. Men småbarnslivet har verkligen gjort att jag tacklat av en del på sista åren. Man lägger inte heller gärna pengar på sig själv i första hand, av någon dum anledning.

    marie_6665@hotmail.com
    http://ewamarie.blogg.se/

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med och tävlar, har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/january/cliniderm-91.html

    SvaraRadera
  45. Hej! Jag är gärna med och tävlar :)
    Verkar vara riktigt bra produkter så jag hoppas på att turen är vid min sida!
    /Nelly, nellym@hotmail.se

    SvaraRadera
  46. Åh, något för mig!! Anmälde mig på Buzzador, men jag lyckas aldrig komma med i några kampanjer längre :((

    SvaraRadera
  47. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Min känsliga hy är ganska besvärlig, och jag har provat mig igenom tiotals produkter utan att ha lyckats att hitta rätt. Har dock hört mycket gott om Cliniderm och hade hoppats komma med i Buzzadors kampanj för att prova produkterna, men utan lycka. Därför hoppas jag att jag har turen på min sida istället och har möjligheten att ta del av kampanjen på detta lilla extra vis. Självklart buzzar jag tillbaka till dig!

    God fortsättning på 2011!
    önskar Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  48. hej!

    Jag vill gärna vara med och tävla. Vore underbart att få prova. Det där med "age delay" känns lite lockande :)

    Må gott!

    SvaraRadera
  49. Jag vill jättegärna vinna! Är desperat efter en ny hudvårdskräm, har ingen nu och min hy håller på att bli riktigt katastrof! :-P

    Mail: bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Är jättegärna med och tävlar! Har hört mycket gott om detta märke (:

    Kram!

    Mail: pillooow@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. jag är med :)
    mail:ebacckstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. jag är gärna med :D
    har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/7452821/cliniderm-.htm

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Vilken tur du hade som kom med! Jag fick erbjudandet men fick tyvärr inte testa produkterna. Men kanske jag har tur och vinner ett provpaket här!

    SvaraRadera
  54. Jag är med :D

    /Cecilia (ceciliaulveras_v@hotmail.com)

    SvaraRadera
  55. Jag är med!:D Linden-hanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Hej!
    Är med i tävlingen....
    Har länkat till den, http://www.jezzie1986.com/2011/01/cliniderm_07.html

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  57. jag vill vara med och tävla:)

    SvaraRadera
  58. Klart att man är med och tävlar! Huden kan behöva lite hjälp så har i dessa mörka tider.

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  59. Hej jag vill gärna vara med och tävla! :)

    Mail: so.away@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Ja vill jättegärna testa... ;)

    Motivering;
    Påsar under ögonen o torr hud.
    Ibland undrar man om där finns nån Gud? ;P
    Även så att rynkorna hinner ifatt,
    tycker de bli fler o fler över bara en natt?
    Jag skulle verkligen vilja testa,
    känner att ja har provat de mesta.
    Kanske är Cliniderm nåt just för mej?
    O ja skulle bli världens lyckligaste tjej...

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag är gärna med i utlottningen :)
    /Cecilia

    SvaraRadera
  62. Jag tar chansen :)

    kawwe@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Jag är med och tävlar.

    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Annelie (fox_box005 (at) hotmail.com)7 januari 2011 kl. 16:57

    Jag är med!

    SvaraRadera
  65. Jag älskar skönhets produkter! Hittar aldrig något som passar till mig själv, hoppas att jag får vinna så att jag hittar ett märke som passar till mitt ansikte!
    Vinner aldrig, hoppas att jag vinner denna gången iallafall ^^

    thuyanh.d_@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag är med och tävlar!

    lindevall.webblogg.se

    SvaraRadera
  67. åh, vore perfekt att ha med då man ska på nån weekendtrip t.ex., känns ju bara dumt att dra med fullstora förpackningar då.. :P

    SvaraRadera
  68. Jag är givetvis med i din fina tävling och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/9-jan-vinn-cliniderm.html

    Hoppas på tur!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Hej, jag är gärna med och tävlar! :-D

    SvaraRadera
  70. Jag har likadan tävling hos mig,om ni vill ha större chans att vinna på www.smulansbakblogg.blogspot.com
    kan även vinna 2 styck åre chokladstrutar.
    lycka till allesammans,och välkomna in.

    SvaraRadera
  71. Jag vill gärna testa :)

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Jag är gärna med!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  73. Jag vill gärna vara med!

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  74. vilken bra vinst! Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  75. Dessa produkter vill jag gärna prova. Jag är med i tävlingen! ;-)

    SvaraRadera
  76. Jag är gärna med i tävlingen! Det skulle vara roligt att testa dessa produkter. /Ingalill
    i.stavander@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Jag är dålig på ramsor och rim
    På vers vinner jag i regel ingenting
    Men jag vill gärna min hud med vintern synka
    och i dörren mota varenda rynka
    Med cliniderm i en tub skulle det funka!

    pylonia@home.se

    SvaraRadera
  78. Jag är gärna med!
    emmicarlsson@live.se

    SvaraRadera