lördag 4 september 2010

Ur en lyckans fredag

Det må jag säga. Gårdagen var en lyckans dag ur alla vinklar där är. Solen strålande, höstluften var som bäst ocg kroppen min mådde precis som jag ville. Maken ledig med fulla förberedelser och jag for på fika hos gammal väninna. På ett år har vi inte setts, spänning och känsligheter i bagaget men allt kändes så bra. Att vara ihärdig lönar sig och vi tog upp det så som det slutade då. Känns underbart att hon är en del av mitt liv igen.

Barnen levererade hos sötaste morfar och fru så var det dax att fixa sig för kvällens kräftor. Tjejgäng med kräftor och vin och en massa skratt. Valen blev gjort och nu har jag bestämt mig. Seg som jag är tar det lite tid men beslutet är taget. Jag fortsätter att se dem varannan torsdag. Sötaste Höllvikens LC tjejer. I tidiga lördagsmorgonen cyklades det hem till svala vindar. En lyckans fredag som fortsätter i glamourens tecken idag! Nöjd är jag får jag säga...
Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar