lördag 29 augusti 2009

Min nisch - min blogg!

Att skriva och formulera sig. Det är jag. Har varit det i urminnestider. Att då skapa en blogg och få ventilera allt det som står en närmst om hjärtat - kan väl inte bli bättre?!

Och vad är då det, vardagen, barnen, vardagsexklusiviteter och med det såklart ODD MOLLY.
Detta har med tiden genererat samarbete på diverse håll, vilket för min del betyder hur mycket som helst. Att få gynna de som för mig betyder mycket. Av detta ställer jag inga krav. 

Gör jag reklam för någon, gör jag det ur positiv anda. Talar öppet om det jag gillar och anser vara något för alla. Och tar tacksamt emot kommentarer och ventilationer.

Min blogg är baserad på känsla från mig själv - från hur jag ser på det! 





Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar