torsdag 7 maj 2009

ODD MOLLY att njuta

Beställde och fick leverans. Odd Molly. Ett plagg att njuta. En färg för sommaren. Har längtat länge och nu tillhör den mina andra favoriter. Klassiskt och klädsamt. Att vilja och få gör en människa glad. Man måste få unna sig. 

Att samtidigt ge möjligheten för andra. Att söka och finna det man vill och välja att köpa. Plockade bort en del och fick tillbaka med råge. En sida att hitta det man söker. Till den bättre pengen än annars. Rekommenderar att leta. Man hittar alltid det man söker. Till fördel för en själv. Ni fårstår nog att jag pratar om min egen favorit. Den sidan som ligger mig nära...  www.tradera.com

3 kommentarer:

  1. Hi, it's a very great blog.
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för kommentaren hos mig :)
    Fin kofta du har köpt!

    SvaraRadera
  3. Den vill jag också ha. Inte många som tar in den. Så fin den är. /Bella

    SvaraRadera