torsdag 2 september 2010

Ur en spännande torsdag

Full rulle med tur hit och dit. ett trevligt möte med agenturen för fantastiska John Masters. Oj vilka produkter säger jag bara. Ljuvligt underbara och jag är ju bara så svag för det ekologiska. Detta med stor tro finns nu upplagt. Nästa projekt var ännu mera höstkläder och detta genererar mindre och mindre yta för mig. Hm... grubblar och funderar hur jag ska lösa detta bäst. Men vilka Ilands problem man tillhandahåller egentligen. Allt löser ju sig.

Imorrn är det fredag. Då vankas kräftor med flickorna. Trevligt och gott ska det bli. Men innan det på tur. Ett kärt återseende ska göras och med hopp om att det ska gå så bra så. Ser fram emot denna reunion igen och har gjort det länge.

Sen vankas glamour helg som jag ska berätta mer om sedan... Sov gott alla kära!


Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar