måndag 13 september 2010

Ur en mycket bra måndag

Massor att göra till höger och vänster men vad gör man inte. Fick avsluta med en skön eftermiddag med härlig väninna, skvaller och kaffe i massor. Underbart om ni frågar mig. Lekande barn som verkligen saknat varandra, det hördes och syntes och redan frågas det här när det blir igen. Och igen.

Sedan blev det att fara på simskola med lillkillen, två märke i bagaget hem så nöjd och stolt var han precis som hans mamma. Härligt att se hur de skiner upp och vad ett märke faktiskt kan betyda.

Men däremellan fick jag ett givande samtal. Ett positivt sådant som jag vet lite mer om efter onsdagens möte. Återkommer med lite mer information efter det...

Kvällsinhandling och CREAM, nu är vi på vårens andra leverans, dessa ljuvligheter ser ni inte förrän i mars 2011. Men jag lovar... den som väntar på nått gott... Så fint. Så klädsamt.

Nu lite ryggläge i soffan innan sängen kallar på mig! Hoppas ni alla haft en lika bra måndag och start på denna veckan som jag haft!

Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar