fredag 24 september 2010

Ur en intensiv men så rolig fredag


Underbart. Kul och härligt! Idag skrevs det papper för min framtid kan man säga. Ska framöver kombinera min webshop med ett superspännande jobb. Kan idag berätta lite mer. Inte vara den hemlighetsminister jag varit på sistone. Ska börja jobba för Stjärnstudio och sälja till skolfotograferingarna.

Det som vi alla föräldrar ser framemot varje år. När vi kammar barnen lite extra, tar på de fina tröjan och hoppas på det bästa. Och här. Här kan jag gå i god, garantera er fantastiska bilder. Oj vilket koncept. Oj vilket stark företag. Oj vilka duktiga fotografer. Ska bli så kul att komma igång och är så taggad. Underbart när man bara hittar rätt här i världen. Intresse kombinerade med jobb. Det är väl så man vill det ska vara.

Så idag var det förberedelser. Intensiva timmar men ack så trevliga. Så nu är denna damen trötter och tänker bädda ner mig i soffan. Ladda för morgondagens bröllopsplåtning. Också så roligt och vi hoppas på att solen visar sig från sin goda sida även då!

Njut helgen alla kära!

Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar