tisdag 21 september 2010

Ur den 21 september

Det är det idag. Den tjugoförste september. Ett år har gått sedan allt såg annorlunda ut. Och nu är jag redo på alla plan för att gå ett steg vidare. Ta ytterliggare ett steg i rätt riktning. Och igår fick jag ett ja att jag ska göra det. På fredag börjar den verkligheten för mig. Taggad och inspirerad. Möjligheterna är många och något som jag brinner för.

För att tala ur skägget så sökte jag en tjänst som verkade spännande... och jag bland många många sökande fick denna. Enormt kul och detta ska jag såklart kombinera med webshopen. Detta kommer jag ju köra tillsammans som en ypperlig kombination. Två starka intresse kommer bli min vardag. Grattis till mig säger jag!



Follow EXKLUSIV VARDAG

3 kommentarer:

  1. lycka till .. vad spännade att få höra ...

    SvaraRadera
  2. Låter spännande! Ser fram emot att höra mer...
    Ha de bäst! Åse

    SvaraRadera
  3. Vad härligt, grattis! :-)
    Jag blir ju väldigt nyfiken på vad för slags tjänst du fått....
    Kram! / Ditte

    SvaraRadera