torsdag 9 september 2010

Massage, sol och spända tummar

Torsdag idag. Hela dagen vad jag vet. Sötaste väninnan erbjöd modelltestning för ny massage teknik. Och fortare än tåget var ju jag på plats. Två timmar fick jag ligga och bara vara. Gudomligt underbart må jag säga. Fantastiskt duktiga är dem.

Lite fixande o donande denna gräsänkas torsdag när maken är iväg på sitt premiärmöte. Fiske och fångst kan man säga. En bild har redan visat att det blev en lyckans kväll för många av grabbarna. Själv for vi på fotbollsträning och handling som fick avslutas med enkelhets middag från Burger King. Men barnen blev glada minsann.

Innan det fick jag glädjande besked med ett möte imorrn fm. Nyfiken och spänd är jag och tror minsann jag håller mina tummar att det är som jag tänker och hoppas efter det. Mer får ni veta framöver. Än håller jag lite på det själv.

Så jag ser fram emot morgondagens fredag ur många vinklar faktiskt!

Njut torsdagskvällen alla kära...



Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar