onsdag 18 augusti 2010

Ur en rastlös bokföringsonsdag

Det är konstigt att man kan ha hur mycket som helst att göra och ändå vara rastlös på samma gång. En lusig sammansättning om ni frågar mig. Idag var det ömsom sol ömsom regn och det resulterade en snabb tur till Malmö med barnen, de tog ett dopp i pool och lyxig lunch på det gyllene M:et. Önskemål från barnen och inte från mig. Men vad gör man inte för de sötaste.

Eftermiddagen ägnades åt bokföring i massor för att vara redo för höstens alla nyheter. Spännande och taggad är man. Visst är det väl mysigt med höst fast man egentligen velat ha värme ett tag till. Fast filt och tända ljus kan man leva med ett tag också. Så jag tror jag beger mig tillbaka dit... till soffhörnan!



Follow EXKLUSIV VARDAG

1 kommentar:

  1. Förstår EXAKT hur du känner!

    Ja nu är man riktigt taggad för höstens alla utmaningar!

    Ha det gott!
    /BLONDETTYSARNA

    SvaraRadera