torsdag 26 augusti 2010

Ur en inköps- och kontors torsdag

Sista solen visar sig, vinden har lagt sig och man får lova att krypa i en kofta. Lite mysigt är det med höst om ni frågar mig. Hösten har verkligen sin charm. Men idag har solen varit här och tom gett lite värme och såklart är det ju alldeles underbart.

Morgonen startade med inköp av höstens OXXO DESIGN smycke. Leverans i början på nästa vecka. En massa kul och fint och man kan ju knappt bärga sig. Som att vet är jag en armbandstokig tjej. Så jag kommer nog frossa när det kommer. Härligt med visning och kaffe med denna goá säljare. Sen bart det in på kontoret. En massa att göra så timmarna bara sprang passé. Redigering, och annat stod på schemat idag. Men så gott som färdig för att imorrn eftermiddag kunna hålla helg.

Och imorrn fredag är det spännande. Min härliga väninna fyller 35 på söndag och imorrn ska hon överraskas.. förberedda och klara är vi. Hon vet hon ska med oss men mer vet hon inte. Och med tanke på att hon säkert läser.... så håller jag det för mig själv ett tag till!

Njut torsdagkvällen alla kära där ute!
Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar