lördag 28 november 2009

--TÄVLING-- påminnelse


För att fira uppnådda 100 000 besökare
vill jag erbjuda en tävling till alla mina läsare.
Det är ni väl värda!

Det lottas ut ett underbart reptile armband i sandfärg från Bijouxbyus
Ett modernt och klädsamt armband.
Skriv en kommentar varför just du ska vinna samt länka till mitt inlägg.
Tävlingen pågår till söndagen den 29 november.

Glöm inte skriva din mailadress så jag kan nå dig!

Fler armband och större sortiment
finner ni på www.exklusivvardag.se






Follow EXKLUSIV VARDAG

24 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar om det snygga armbandet eftersom det skulle vara en perfekt julklapp till min syster!

    Länkar såklart:

    http://evamar.blogg.se/2009/november/armband-29-november-2.html

    SvaraRadera
  2. Hej och GRATTIS!!!Jag deltar gärna! :-)http://soedermalmskan.blogspot.com/2009/11/armband-fran-bijouxbyus-2911.html

    SvaraRadera
  3. Åh så snyggt armband! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att armbandet var så fint och det skulle passa så perfekt på mig! Precis min stil! Skulle vara så roligt och skulle bli så glad om jag vann! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-ett-reptile-armband-i-sandfarg-fran-bijo.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej är gärna med och tävlar om det fina armbandet som en födelsedagspresent till mig själv (idag, fortfarande :).
    Har länkat:
    http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/11/tavla-hos-exklusiv-vardag-vinn-ett.html

    SvaraRadera
  5. Åh vad snyggt!! Äger bara 2 armband som ser helt okej ut.. så jag vill gärna ha fler =)

    kram sandra
    sandra-le@live.se

    SvaraRadera
  6. hejhopp! jag vill gärna vara med o tävla och vinna för att:detta arband e så jätte fint.cool o ändå clean...hoppas verkligen på tuuuuur..../annica

    SvaraRadera
  7. "Ett armband som känns rätt i tiden, lyxigt och vackert...
    På min arm skulle det göra min vardag exklusiv!"

    Kram på dig Linda!

    SvaraRadera
  8. Grattis! Vill gärna vara med i utlottningen!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Grattis till 100 000! :) Jag vill gärna vara med och tävla.

    Har som många andra, köpt jätte mycket nytt till hösten, men mest bara kläder, och största delen i bruna nyanser, därefter skulle armbandet sitta fint till mina bruna klänningar och kläder! :)

    Tack för en fin blogg! :) Kram, Emma.

    Länk.

    http://emmathilda.com/2009/11/23/ga-in-och-tavla-om-ett-fint-armband/

    SvaraRadera
  10. STORT GRATTIS KÄRA VÄN!!!

    Vill givetvis vara med och tävla!!
    Älskar smycken, men unnar mig sällan ett nytt smycke! Det skulle vara en exklusivitet i min vardag att vinna detta fina armband ;D

    Har länkat till din fina tävling:

    http://oddmollyholic.blogspot.com/2009/11/vinn-fint-armband-hos-exklusiv-vardag.html

    STOR KRAM!!!

    SvaraRadera
  11. Jag vill vinna för att det var ett armband som ser ut att passa bra på min arm!

    KRAM!

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-armband-14.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  13. Ohh jag vill vara med! Vill vinna då det formligen står Susanne på detta armband! Helt klart i min smak då det är enkelt, rent och vackert utan kruseduller.

    http://sannibus.blogspot.com/2009/11/tavla-med-exlusiv-vardag-du-med.html

    Och så klart.. Grattis till 100 000 gumman!

    SvaraRadera
  14. Är gärna med och tävlar om en julklapp till mig själv !

    cinsaga@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Haha - nu kom jag tillbaka för att hämta upp bilden och länken för att lägga upp och dra hit mer folk.. insåg då att jag missat att det var tvunget att motivera varför just jag skulle vinna.

    Ja - varför? För att jag är ombytlig av mig och jag inte har något i den stilen alls, vore toppen med något nytt.

    KRAM

    SvaraRadera
  16. Jag ar garna med och tavlar for att...jag alskar armband och jag skulle unna mej sjalv dethar som som beloning for en slitsam host med mycket plugg ;)
    maria.bmast@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Min mamma (som aldrig köper något åt sig själv) skulle nog älska detta armbandet! Jag har inte råd att ge någon i min familj julklappar i år, så därför hade detta underlättat så mycket för mig.

    Länk: http://contests.blogg.se/2009/november/armband-4.html



    vgokuv@yahoo.se

    SvaraRadera
  18. Hundra tusen grattis kramar till dig vännen, tack för en inspirerande blogg!!:)
    Vill förstås vara med och tävla om detta exklusiva vackra armband,skulle sitta vackert på min arm.

    Vad roligt med tävling!

    Kramkram!

    Länk: http://malenami.com/var-med-och-tavla-om-ett-vackert-armband/#content

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Trevlig blogg du har jag läser många Odd Molly bloggar. Ingen skulle bli gladare än jag om det fina armbandet blev mitt hi hi. Jag håller tummarna.
    Ha det så bra!!!
    Vänligen Madde (madeleinejansson71@home.se)

    SvaraRadera
  20. Jag har aldrig vunnit nåt, men nån gång måste det ju nappa??? Grattis till en fabulous mängd av läsare!!!
    mirka.johansson@netti.fi

    SvaraRadera
  21. Åh vilket fint armband =) Skulle vara en perfekt julklapp till min syster. Hon har åkt till England för att jobba och kommer vara där över julen. Jag kommer sakna henne massor och om jag vann skulle jag skicka över armbandet till henne lagom till jul =)

    Min e mail är: emma87_@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Wow!

    Ett otroligt chic armband, jag önskar definitivt ett sådant av julgubben.

    Kram,

    Nessie (kronprinsessan@hotmail.com)

    Ps. Jag vinner gärna också armbandet ;)

    SvaraRadera
  23. jag är med!!! =D brukar inte vinna nåt, men nån gång ska det ju vara min tur ;)

    linnivarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Ett jätteläckert armband som skulle passa min handled perfekt.
    481nilsson@telia.com

    SvaraRadera