tisdag 1 september 2009

Tisdag tisdag!

Att överaska er alla med erbjudande är så kul. Samarbete som gynnar alla mina läsare tycker jag är underbart. Tack för era fina kommentarer, det glädjer!

Denna dag började med snabb visit på sjukhuset för blodprovstagning, men det gick så bra så, snabbt och lätt. Har ju såklart bestått av lite molly-fluktande men även jobb på lätt stress nivå. Full fart på bostadsmarknaden kan man säga... Snabbare middag och barnvakt så mannen och jag kunde bege oss på föräldrarmöte. Lyckliga gick vi där ifrån med gott intryck av nya pedagoger. Nu kommer allt bli bra. Barnen är vår framtid och nu blickar vi bara dit hän. Allt gammalt skolelände lägger vi i bagaget och packar inte upp det igen. Går vidare med stark sammanhållning och glada barn. Lyckans kväll må jag säga.

Klassmamma blev jag också, så jag fick stå för kaffe och kaka minsann. 

Så denna dag vill jag ska gå under bra dagar, för det är så jag känner!





Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar