måndag 14 september 2009

Bloggen ger styrka

Bloggen för mig är läkemedel. Att följa andra och skriva själv. Tankar och intresse på alla håll. Det ger styrka för kropp och själ. Att bearbeta på eget vis ger uppmuntran.

Vill tacka er alla för att ni finns där ute, ni ger mig det jag behöver. 

Jag tänker framåt och vet vad jag vill. Att veta det ger positivitet på hög nivå. Och dit hän kommer jag. Inte idag, men längre fram.

Vill inte stanna upp och gräva ner mig, för jag är inte den typen. Jag är den drivande, den starka. Och så ska det förbli. Och det vet jag att det gör också.





Follow EXKLUSIV VARDAG

3 kommentarer:

  1. Ta hand om dig!! Du kommer igen tids nog.. *kram*

    SvaraRadera
  2. Nergångar hör till, utan dem kan vi aldrig vara på topp.

    Ha det gott Linda!

    SvaraRadera
  3. Stor kram till dig!

    SvaraRadera