onsdag 23 september 2009

Att få vara lite som vanligt

Onsdag. Veckans mittpunkt för de flesta. En dag som vilken annan. För alla. Men för mig en dag med en kväll att få vara lite som vanligt. Klä upp sig lite. I full molly outfit och bege sig till byns lilla krog. Sitta med två söta väninnor och vara som man brukar. Skratta och ventilera. Inte bara elände och tristess utan även vardagligheter. 

Är glad att jag funnit dessa. Dessa två tjejer på äldre dar. Närstående goda vänner. De ska man minsann ta vara på. En kväll av lycka. Äta gott och mycket. Ta igen en hel veckas mat på bara en kväll. Inte illa. Är så glad att jag gjorde detta. Tog mig iväg för att vara lite som vanligt. Det betyder mycket. ger styrka framåt. Det är jag säker på iallafall.





Follow EXKLUSIV VARDAG

1 kommentar:

  1. Visst kan det vara svårt att ta sig iväg ibland. Sen när man väl gjort det så blir det så bra! :-)

    Mysigt låter det som ni haft! KRAM

    SvaraRadera