fredag 31 juli 2009

Mat i goda vänners lag

Arbetande fredag i relativt lugnt tempo. Har varit fulländad mjukstart på vardagenen må jag säga. Överkomligt på alla vis. Sol ömsom regn men man och barn var iallafall på stranden. Avundsjukan hägrade men vad ska man göra. Kvällen bar av till goda vänner. Inte setts på ett tag men ack så trevligt. God mat och gott vin.

Fick frågan idag när jag dystert berättade om morgondagens förlust. Att jag kunde varit i Stockholm då. Varför är intresset så stark för just de kläderna. De är ju så dyra. Kan ju inte vara så viktigt. Vad gör det till en del av livet. Vad svarar man. Jo, är man inte där så vet man inte. Man förstår inte begäret på kvalitet och kärleken. Tror inte jag i allafall. Men jag rekommenderade att läsa här så kanske man förstår. Mitt tanke sätt i allafall.

Tackar Greens för en njutbar kväll. En kväll att värdesätta livet och närvaron.






Follow EXKLUSIV VARDAG

1 kommentar:

  1. Ja men precis, har man inte varit där så vet man inte. Som så mycket annat i livet.

    Jag har en "vän" som skulle idiotförklara mig på allvar om han visste.. han tycker så mycket den där ;-)

    SvaraRadera