måndag 15 juni 2009

Same same but different

Att snora och snörvla. Kanske av förkylning eller kanske av allergi. Vem vet skilnnaden. Det är ju detsamma. Kommer från och till och huvudet är trött. Samma fast inte kan man väl säga. Har ju idag också funnit min efterlängtade molly-kjol, dagens höjdpunkt. Underbart! Gott grillat och njutbar kväll. Sol och lekande barn. Barn som med pappas hjälp letade byn runt efter glassbil. Hördes men sågs inte. Men funnen och glass blev inhandlat. Kväll dock utan träning då kroppen inte var så pigg som den borde. Måste ta igen det under veckan. Men det springer ju inte ifrån mig. Kroppen är ju densamma. Oavsett. Nöjd och glad måndag ger väl krafter att förgylla veckan framöver...






Follow EXKLUSIV VARDAG

2 kommentarer:

  1. har kjolen varit borta?
    vilken var det?
    jag är 2 omkjolar, den randiga stickade fr i vintras + vårens jeanskjol. sen har jag en rosa underkjol också. totalt oanvänd är den!

    SvaraRadera
  2. har. jag HAR. inte är......
    *suck*

    ;-)

    SvaraRadera