torsdag 25 juni 2009

Huvudvärk är inte kul

Idag vaknade jag med huvudvärk och den sitter fortfarande i. Är så trist och så energikrävande... arg blir man. Kan bero på stressig dag, för LITE kaffe och värme. Men jag vill inte klaga, tidig sänggång hjälper nog. Hoppas jag. 

Dagen har bestått av plåtning i pampigt hus. Enormt hus med ljuvliga detaljer, i mittersta skåne. Rogivande och trevligt. Välsmakande lunch i god väns sällskap. Trots tragiskt skvaller var det kul att ses. På samma ställe ses vi alltid och lika trevligt varje gång. Familjemiddagen bestod av extra barn i form av stor killens kompisar. Kackel från nioåringar är härligt att lyssna på. De har så kul funderingar på livet. Nu nattade barn och snart ska jag natta mig själv. Imorrn är det fredag och en vecka till semester. Kan det bli bättre?!





Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar