onsdag 6 maj 2009

Tusen, thaimat och ösregn

Utanför fönsterna. Är det ett väder som påminner om höst. Våren försvann och visar sig inte runt hörnan. Men med glädje och förväntan ser vi alla fram emot solen när den väl kommer. Smak från asien gav lunchen en underbar timme. Trevligt samkväm med trevliga kollegor. Skratt förlänger livet. Uppskattande besöksfrekvens när jag nu överstigit tusen. Detta är ett kreativt sätt att tala. Att skriva och visa. Njutning av högsta grad. Trots regnet som jag nu ska ge mig ut i. Paraply och Malmös grönskande allé - here I come!

Jag har placerat min blogg i Höllvikenbloggkartan.se!

2 kommentarer:

  1. monster-graving i min blogg idag!

    SvaraRadera
  2. Hej! Såg din kommentar i min blogg. Förstod nog inte riktigt vad du menade med att lägga upp tävlingarna i din blogg.

    Du kan ju enkelt kopiera den text jag lagt in och även bilden och sen klistra in hos dig, men regler om hur man tävlar finns hos respektive tävlingsanordnare. Du får gärna länka till min tävlingsblogg om det är så att du gillar den.

    Ha det gott
    Anna

    SvaraRadera