fredag 29 maj 2009

Gräsänklingsfredag

En harmonisk kväll med lugnet skapat. Mannen begav sig. I all hast mot de norra delarna för att dela kvällen med herrarnas herrar. Trivsel för honom. Och för mig med två söta killar och god mat. Lite godis och avslutad fredag. Lite plantering vid tidig eftermiddagshemkomst hann vi också med. Njutbart med fler vita blommor. Vita blommor är jag. Så har det alltid varit. Köper jag blommor så är det vitt. Kruka utanför ytterdörr fick nytt och ger entrén en välkomnande touché. Underbart... Blommor är livet... så mycket glädje de kan ge. Ofattbart. Nu ropar kudden att jag ska få några timmars vila innan helgen bjuder in till det ena och det andra. Och vädert, det ska ju bli underbart. Så solen.. den ska få bränna min lilla näsa minsann... Natti säger jag...





Follow EXKLUSIV VARDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar