torsdag 5 mars 2009

Älska mig för den jag är

En sång så sann. En text att minnas.
Älska mig för den jag är - Ainbusk singers

Se mig för här är jag låt mig få komma nära till era hjärtan så som den jag är den jag försöker vara ge mig min morgondag min enda önskan nu och här älska mig för den jag är  Se fjärlisvinges slag i alla himmlar fara se alla ögon blinka stjärneljus låt livet komma nära se mig för här är jag min enda längtan nu och här älska mig för den jag är  (solo)  Låt livet komma nära se mig för här är jag min enda längtan nu och här älska mig för den jag är Se fjärlisvinges slag i alla himmlar fara se alla ögon blinka stjärneljus låt livet komma nära se mig för här är jag min ENDA längtan nu och här älska mig för den jag är Min ända längtan nu och här älska mig för den jag är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar